Все обо всем
Понедельник, 20.05.2024, 04:21



Приветствую Вас Гость | RSS
[ Главная ] [ Блог ] [ Регистрация ] [ Вход ]
Меню сайта

Мини-чат
200

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 27

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2018 » Январь » 12 » ВИБИРАЄМО ПИТБАЙК ДЛЯ ПОКУПКИ
20:45
ВИБИРАЄМО ПИТБАЙК ДЛЯ ПОКУПКИ

Питбайк (Pit-bike) — маленький мотоцикл з 4-тактним горизонтальним двигуном. Через заплутаність класифікації мототехніки, малої популярності брендів, зокрема, на російському ринку часто покупцям складно визначитися, який питбайк краще купити.

Історія появи і вдосконалення питбайков

Питбайки вперше сконструйовані в Південній Каліфорнії в 90-х роках. Першим еталоном стала Honda ХR50, потім інші японські мотопроизводители підхопили ідею. Перші ж мотоцикли сподобалися покупцем, популярність швидко зростала. Гай Купер, колишній чемпіон мотокросу, у своїй компанії Xtreme Motor Corp став апгрейдити фірмові вироби комплектуючими з Китаю, потім невелика американська фірма, розташована в штаті Юта, яка імпортувала китайські минибайки, стала продавати їх під своїм брендом Pitster Pro. Потім китайські мотоциклісти еволюціонували дитячі питбайки в серйозні машини для спорту. Байки «підросли» під дорослого спортсмена, збільшилися колеса з 10 до 17 дюймів, додані дискові гальма. Зазвичай ставиться 4-х швидкісна коробка передач, швидкість розвивається вище 100 км/ч.

Який вибрати питбайк новачкові і професіоналу? Розглянемо різні фактори, які допоможуть вам визначитися, що саме ви чекаєте від мотоцикла:

  • тип рами;
  • тип двигуна, обсяг;
  • колеса і кермо;
  • амортизатори;
  • виробник;
  • ціна.

Тип рами

Рама — основа конструкції питбайка, від неї залежить зовнішній вигляд байка, посадка водія. Умовно рами можна розподілити на три групи. Рейтинг популярності виглядає так.

1. СRF50 / СRF70.

Основою цієї рами служить конструкція Ноndа СRF50. Особливості — прямий маятник, пластиковий обвіс, 3,5-літровий бак, поздовжнє кріплення амортизатора. Укомплектований збільшеним кліренсом, виконана зручна для високого зросту посадка.

2. КLХ.

В основі конструкція Каwаsаki КLХ110. Особливості — прямий маятник, характерний обвіс з пластику.

3. ТТR.

В основі конструкція мотоциклів Уамаһа. Прямий маятник з внутрішнім в раму кріпленням, 5-літровий бак, прогресивна задня підвіска, найвища посадка.

Крім того, є рами, спеціально спроектовані по замовленню.

Рами найчастіше сталеві. Алюмінієві рідше зустрічаються, вони дорожче і легше.

Двигун

Вирішуючи, як вибрати мотобайк, обов'язково придивіться до двигуна. Надійний, потужний — це YX. Здатний витримати хороше навантаження, наприклад, минимотокросс, витривалий, легко знайти запчастини, ремонт не займає багато коштів, часу.

Замовляйте запчастини до пітбаків тут: цепь питбайк.

Іноді двигуни оснащують напівавтоматичного коробкою передач. Перемикання всіх передач відбувається зазвичай, але ручка зчеплення відсутня, пружина сама вичавлює зчеплення, головне, вчасно їх міняти. Дуже зручний варіант для студентів їзді, дітей, дівчат. Досить надійний, не менш ніж звичайне зчеплення.

Не рекомендуємо купувати двигуни з електростартом, вони часто ламаються, розряджають акумулятор, важко знайти запчастини до них.

Дитячі моделі кубатурою в 50-125 меншого розміру, легкі, просто заводяться. На таких може їздити і дорослий, якщо відрегулює під вага амортизатори. Особливо цінуються моделі з напівавтоматичного КП.

Для підлітків рекомендуємо версії 125-500-кубові. Гарні вони і дорослим, це і є золота середина. При бажанні можете доукомплектувати пізніше дорогими запчастинами для серйозних занять мотокросом. Двигуни видають 9-16 л. с.

Мотоцикли вище 150 кубів — для досвідчених, вони дорогі, але ви купите відразу добре укомплектований мотоцикл, на якому сміливо можна стрибати з 10-метрових трамплінів. Такі большекубатурные двигуни виготовляються у трьох основних виробників: Yinxiang (YX), Zongshen (ZS), Lifan (LF). Найбільш поширені двигуни першого з перелічених — практично в кожному третьому китайському мотоциклі. Двигуни випускаються без електрозапуска.

Колеса і кермо

У бюджетних питбайков обода і сталеві втулки. Вони важкі і вимагають частого обслуговування. Більш дорогі і практичні — алюмінієві. Кермо також рекомендується алюмінієвий товстостінний, який легше сталевого, міцніше, виправляється після падіння.

Зверніть увагу обов'язково на гуму. Кросові варіанти призначені лише для їзди по грунту. Високо стоять покришки на асфальтових дорогах стираються за тиждень. Краще встановіть тоді дорожню гуму або ендуро — більш довговічні.

Для тренувань по трасах рекомендуються колеса 12х14 — вони універсальні, підходять для всього, ідеальні для треку. Завдяки невеликому розміру, міцні, зручні для водіїв невисоких, середнього зросту. Колеса великого діаметру перетворять ваш байк на подобу скутера.

Класикою цього виду є колеса 10х10 або 10х12 — саме так був задуманий питбайк. Розмір зручний для дитячого варіанта, катань стріт, фан, стан. Найбільш міцні колеса, байки з ними легені, а витримують звичайний вага — 100 кг

Колеса 17х14 зроблені в Росії для їзди в лісах, нетрях, по болотах, полях. Наближають питбайк до кроссовым мотоциклетам. Також роблять піт зручним для високих мотоциклістів.

Амортизатори

Регульовані амортизатори ставлять на дорогих моделях, для новачка не рекомендуємо брати складне устаткування, цілком достатньо стандартних нерегульованих, але за бюджетними цінами. Найбільш відомі тут бренди — Fastace, DNM, GPX.

Просмотров: 1159 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Block title

Форма входа

Календарь
«  Январь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архив записей

  Бесплатный хостинг uCoz