Все обо всем
Воскресенье, 19.05.2024, 22:12



Приветствую Вас Гость | RSS
[ Главная ] [ Блог ] [ Регистрация ] [ Вход ]
Меню сайта

Мини-чат
200

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 27

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2017 » Январь » 5 » Як вибрати вантажний «пиріжок» надійніше?
02:20
Як вибрати вантажний «пиріжок» надійніше?

Колись володіти автомобілем Москвич з кузовом пікап, прозваним у народі «пиріжком», мріяв кожен свідомий радянський дачник. Краще машини, в яку можна було помістити інвентар, добрива та ще посадити своїх рідних, не можна було знайти. Різноманітністю модельного ряду радянський автопром ніколи не радував, а вибір легкових автомобілів для особистого господарства був вкрай обмежений.

Сьогодні зарубіжні виробники пропонують непоганий вибір пікапів, однак, нові автомобілі не по кишені більшості трудівників дач і городів, тому вибирати доводиться з беушних варіантів. Той, хто має намір придбати фіат Doblo, Opel Combo, Peugeot Partner або Renault Kangoo, повинен врахувати, що ці автомобілі експлуатуються на Заході досить активно, тому брати машину слід з пробігом не більше 60 тис. Км. При порівнянній пробігу традиційно дорожче Фіат і Пежо, трохи дешевше коштує Рено, найдемократичніший за ціною «пиріжок» - Опель.

Оскільки мова йде про легкових машинах, призначених для перевезення вантажів, то важливу роль при виборі «пиріжка» грає якість і витривалість двигуна. Якщо новий peugeot 107 - симпатична малятко, якій досить спритного двигуна, то нашим трудівникам потрібно мати міцну трансмісію і тяговітий мотор. Найбільш надійним в експлуатації показав себе дизельний двигун Partner. У Опеля 1,7-літровий турбодизель страждає підвищеною витратою масла, а мотори Kangoo і Doblo дуже чутливі до якості дизпалива.

Ви можете отримати консультацію з техніки безпеки перевезення грузів тут: Farligt Gods.

Кузови всіх автомобілів оцинковані, тому навіть після 10 років експлуатації корозія з'являється тільки там, де ушкоджувався захисний шар цинку. У «французів», випущених до 2003 року, хворе місце - подрулевой перемикач, який напевно доведеться замінити в зборі. Бувший Опель комбо не порадує власника старечої хворобою «скрипів», оскільки не дуже якісний пластик салону і карти дверей з часом помітно розбовтуються.

Найбільш просторі салони у Partner і Doblo. Для перевезення важких вантажів краще купувати Фіат. Його задня підвіска забезпечена витривалими ресорами, тому і паспортна вантажопідйомність у нього становить 710 кг. Перевантаження Kangoo з його 580 кілограмами заявленої вантажопідйомності чревата просіданням і поломкою тріснув. Опель і Пежо перевантажувати також не слід, якщо у вас немає запасного комплекту пружин.

За ступенем довговічності підвіски на першому місці стоїть Рено, за ним слід Опель, потім Фіат, найгірше справи йдуть у Пежо.

Просмотров: 545 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Block title

Форма входа

Календарь
«  Январь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архив записей

  Бесплатный хостинг uCoz